شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تمامی آژانس های اسلامی در مالزی تحت بازسازی سازمانی قرار خواهند گرفت

حوزه/ یک وزیر دولت مالزی دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که پس از انجام یک ممیزی در سه ماه آینده، تمامی ۱۴ سازمان و آژانس اسلامی در این کشور تحت بازسازی سازمانی قرار خواهند گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از salaamgateway، یکی از وزرای دولت مالزی اعلام کرده است تمامی سازمان ها و آژانس های اسلامی در این کشور تحت بازنگری و بازسازی سازمانی قرار خواهند گرفت.

دبیر مجاهد یوسف راوا وزیر کابینه نخست وزیر دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: پس از یک ممیزی که پیش بینی می شود  در سه ماه آینده انجام بگیرد، تمامی 14 سازمان اسلامی کشور تحت بازسازی سازمانی قرار خواهند گرفت. این سازمان های اسلامی مورد اصلاح قرار می گیرند تا ساختار سازمانی، اهداف و دستور کار آنان در راستای گرایش های اسلامی با تاکید بر امر «رحمت» و «مودت» (صرف نظر از نژاد و پیشینه دینی افراد) بنا شود.

وی افزود: ممیزی در سه ماه آینده توسط یک حزب مستقل انجام خواهد شد. پیش از اجرای اصلاحات، پیشنهادهای خود را مطرح خواهیم کرد.

وی گفت که روند حسابرسی شامل ذینفعان، مقامات مذهبی و کارشناسان سیاسی خواهد بود.

مجاهد که مسئول امور  دینی در مالزی می باشد همراه با معاونش با مدیران اجرایی آژانس های اسلامی ارشد این کشور از جمله محمد نورالدین ابراهیم مدیر کل بخش توسعه اسلامی مالزی ملاقات هایی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha