چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جشنواره کتابخانه یا رضوی

حوزه/ مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: هشتمین دوره این جشنواره در استان بوشهر در حال برگزاری است که سه دوره اخیر آن توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان بوشهر امروز به ریاست گراوند استاندار بوشهر و با حضور هاشمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، عوض پور معاون برنامه ریزی استانداری و سایر اعضای انجمن برگزار شد.

سید علی هاشمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در ابتدا ضمن تشکر از استاندار در تشکیل این جلسه گزارشی از وضعیت کتابخانه های در حال ساخت استان را ارائه داد.

مدیر کل کتابخانه های استان از تاکید و اهتمام دکتر گراوند در تسریع تکمیل ساختمان کتابخانه دو هزار متری بوشهر تشکر کرد و گفت: پروژه ساخت کتابخانه شهر دوراهک 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: ساختمان کتابخانه شهر سیراف نیز تکمیل شده است که در صورت تجهیز در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

هاشمی با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی خاطرنشان کرد: درحالی هشتمین دوره این جشنواره در استان بوشهر در حال برگزاری است که سه دوره اخیر آن توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان اجرا شده است.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی استان اضافه کرد: میزان مشارکت سال گذشته نسبت به سال قبل از آن دوبرابر افزایش داشته که امیدوارم با مساعدت دستگاه های فرهنگی و تبلیغاتی استان، شاهد مشارکت بیشتر بوشهری ها در دوره اخیر باشیم.

وی تصریح کرد در این مسابقه هفت عنوان کتاب برای رده های سنی مختلف معرفی شده که علاقه مندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه های عمومی و یا به سایت razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha