شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جواد محرابی

حوزه/ دشمن، جوان انقلابی را تحت تأثیرقرار داده و افکارش را ربوده، اما از این طرف نیروهای حزب اللهی گرفتار اما واگرها شدند. چرا باید این گونه باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام جواد محرابی عصر امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد،‌گفت:درحالی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم که در شرایط بسیار خاصی هستیم. همه نشانه ها، دلیل بر ویژه بودن این سال است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود: در ابتدا پیروزی انقلاب، جنگ بر ایران تحمیل شد و امروز بعد از 40سال از پیروزی درکنار مرزهای اسرائیل قرار داریم ، این نشان از ویژه بودن انقلاب است، ولی نیروهای حزب اللهی برای تبلیغ دستاورهای انقلاب فعالیت خاصی انجام ندادند.

وی عنوان کرد: انقلاب ایران وارد منطقه ای شد و سرافراز بیرون آمد که دشمن همه عوامل خود را بکار گرفت. حمایتی، لجستیکی، رسانه ای و تربیت نیروهای تروریستی، ولی انقلاب ایران سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام محرابی گفت: در گذشته عراقی که به ایران حمله کرد، امروز به یکی از متحدان ایران تبدیل شد و ایران چتر هدایتی برای او گرفت و همین قضیه باعث شد فریاد امریکا از این قضیه بلند شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود: عربستان در خیلی از کشورهای اسلامی نفوذ کرد و یا آنها را سرنگون کرد ولی الان در کنار آن جنبش انصار الله به وجود آمد و این جنبش مانند ایران اوائل انقلاب عمل ک می کند و عربستان نمی تواند از این جنگ بیرون برود و گرفتار شده است.

وی عنوان کرد: در ادامه شاهد اتفاقاتی در کردستان عراق بودیم و امریکا سرمایه های زیادی کرد تا عراق را تجزیه کند و کردستان مستقل شود، ولی انقلاب ایران  چنین اجازه ای را به دشمنان نداد و همه سرمایه آنها از بین رفت.

حجت الاسلام محرابی گفت: بسیاری از افراد این اتفاقات را نمی بینند و نمی خواهند درک کنند در حالی که این اتفاقات ضامن بقاء انقلاب است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود:امروز این اتفاقات، انقلاب و  دشمنان نظام را در شرایط خاصی قرار داده است. اولین مؤلفه تیم رئیس جمهوری آمریکا است.این افراد از اول پیروزی انقلاب دنبال حذف انقلاب و نظام بودند و بارها هم اعلام کردند که هدف ترامپ ساقط کردن نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: فضای مجازی، نفوذ دشمن از طریق این فضا، جنگ های ناشناختی در فضای مجازی و ضعف بعضی ازدستگاه ها باعث پیچیده شدن شرایط شده است.  این عوامل باعث شد تا دشمن، یقین کند می تواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند.

حجت الاسلام محرابی گفت: برای این حرکت پروژه هایی تعیین شده که از دی ماه سال گذشته شروع شده بود و اولین پروژه با تدبیر هوشیاری رهبر انقلاب خنثی شد اما قوای سه گانه هنوز با وجود هشدار رهبر انقلاب، بیدار نشدند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود: بسته اول دشمن، فشار اقتصادی بود، دولت ایران ناتوان ماند، به منویات رهبری توجهی نکرد و گرفتار اما و اگر ها شد. دشمن با رصد درست اطلاعات درون کشور از نظر اقتصادی، برنامه فشار دیگری را طراحی کردند و آن هم خروج امریکا از برجام بود. دراین رابطه هم باز دولت کاری نتوانست انجام دهد.

وی عنوان کرد: وزارت خزانه داری امریکا، بیشتر نیروهای خود را برای ساقط کردن ایران و نظام و انقلاب ایران به کار گرفته است. همه منفذهای اقتصادی ایران را بستند. گرانی دلار، اغتشاشات اقتصادی، نفوذ و مشخص کردن زمان برای تحریم ها و...، از جمله این موارد بوده است.

حجت الاسلام محرابی با بیان اینکه نباید از نفوذی هایی که از ارکان اصلی قوای دشمنان برای نابودی انقلاب هستند به راحتی گذشت و غافل شد، گفت: نفوذیها اقسامی دارند، قسمی از این نفوذ در درون سازمانها ودستگاها اتفاق می افتد. مدل دیگر نفوذ به صورت غیر مستقیم اتفاق می افتد، یعنی بر افکار و اندیشه بعضی افراد اثر گذار، اثر می گذارند و کاری می کنند همان حرفها و سخنان غرب و دشمنان را می زنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود: امروز شاهد نفوذ دشمن به صورت های مختلف مانند، دروغ گفتن بعضی نسبت به عدم تأثیر گذاری فیتلرینگ تلگرام، راه اندازی تلگرام طلایی، مذاکره برای راه اندازی تلگرام درایران، گرانی دلار، خرید و فروش یک جای طلا، راه اندازی کمپینها برای فشار بر ایران، پیشنهاد برای راه اندازی کمپینها از سوی نفوذیها، بستن فعالیتهای نیروهای انقلابی در فضای مجازی، نفوذ در دستگاههای مدیریتی، راه اندزی جنبش کم بود آب در آبادان و کشف حجاب و سایر موارد برای نابودی ایران اسلامی هستیم.

وی عنوان کرد: دشمن، جوان انقلابی را تحت تأثیرقرار داده و افکارش را ربوده اما از این طرف نیروهای حزب اللهی گرفتار اما واگرها شدند. چرا باید این گونه باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود: شعاری که امسال به عنوان مصرف کالای داخلی از سوی رهبرانقلاب انتخاب شده است،  چرا نسبت به این موضوع مهم ازسوی نیروهای حزب اللهی اثر داده نمی شود چرا منفعلانه عمل می شود.

حجت الاسلام محرابی گفت: امروز با وجود همه فشارها؛ اما نیروهای انقلابی ضعیف عمل کردند وکار به جای رسیده که مریم رجوی داعیه صلح می شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور افزود: ضعف قوه قضاییه بودکه پرونده مریم رجوی را با این همه جنایت پیگیری نکرد ولی امریکا از این مسئله به درستی علیه ایران و نظام بهره برد و ما با محکوم کردن اکتفاء کردیم.

حجت الاسلام محرابی گفت: رسالتها نیروهای حزب الله درشرایط فعلی، مقاومت وایستادگی در برابر دشمنان، تبیین دستاوردهای انقلاب، تقویت جریان حزب الله، شکل گیری کار ویژه نیروهای حزب اللهی درمسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی،خدمت رسانی، جهاد اجتماعی وسازندگی، راه اندازی تمام عیار خدمت رسانی، جلوگیری ازنفوذیهای دشمن، مقابله با فشار روانی، راه اندازی اکانت وسایبری در هیئت ها برای مقابله، هوشیاری نیروهای انقلابی، آشنا بودن نیروهای حزب اللهی و راه اندازی نهضت تبلیغ است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha