پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ امروز تمامی جبهه کفر علیه نظام اسلامی بسیج شده، به همین دلیل، موفقیت قهرمانان ملی پوش در عرصه های بین المللی اثرگذار خواهد بود و قدرت چانه زنی نظام را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای تیم ملی ژیمناستیک کشور و استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد موفقیت بازی ملی پوشان در جام جهانی، گفت: وقتی ملی پوشان فوتبال در جام جهانی به موفقیت هایی رسیدند، ایشان دوبار پیام تبریک فرستادند، این نشان می دهد رهبر انقلاب به این مسائل بسیار توجه دارند و این وقایع باعث خوشحالی ایشان می شود.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهارداشت: در زمانی قرار داریم که تمامی جبهه کفر علیه نظام بسیج شده، به همین دلیل موفقیت قهرمانان ملی پوش در عرصه های بین المللی اثرگذار خواهد بود و قدرت چانه زنی نظام را افزایش خواهد داد.

امام جمعه قم در ادامه افزود: سلامتی ثمره ورزش است. در روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) آمده که فرمودند« هرکس تنش سالم است، امنیت او موجود است و قوت روزانه خودش را دارد زندگی او براساس مراد در حال حرکت است.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: در روایتی امام سجاد(ع) فرمودند« خدایا منت بر ما گذار که نشان در جامعه حاکم باشد. از سستی و تنبلی حفظ کن.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش ورزش درسلامت روح و جسم، افزود: امروز بسیاری ازمرگ و میرها به دلیل دوری از ورزش است و استرس جامعه را تهدید می کند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: بهترین سفارش اسلام و دین ورزش است؛ تیم های ملی در عرصه های جهانی و بین المللی، سفیران فرهنگی نظام و کشور هستند.

امام جمعه قم درتوصیه به ورزشکاران گفت: انتظار از ملی پوشان این است که  مانند "پوریای ولی" تفکر و اندیشه کنند؛ قهرمانان واقعی کسانی هستند که در عرصه علمی و دانش هم درکنار ورزش بدرخشند و در همه حال توکل به خدا کنند.

امام جمعه قم افزود: توکل یعنی تنها از خدا بترسند. ورزشکاران در همه  حال، نباید از خدا غافل باشند و همیشه تکیه  آنها به خدا باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در توصیه دیگر افزود: انضباط کاری در هر ورزشی اصل است. در همه عرصه ها با برنامه و دقیق و همیشه متواضع باشید. مغرور به پیروزی ها نباشید؛ هر چه تلاش بیشتر می شود و به جایگاهی درعرصه ورزش می رسید، خضوع تان هم بیشتر شود.

 

40/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha