پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام طهماسبی

حوزه/ نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: امام جمعه فقید شهر الوند با روحیه تکلیف محوری پیگیر مشکلات مردم بود و با اخلاص و دغدغه دینی وظایف خود را تشخیص می‌داد و بدان عمل می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با تسلیت درگذشت حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه فقید الوند، گفت: حجت الاسلام طهماسبی فردی بود که با اخلاص و دغدغه دینی وظایف خود را تشخیص می‌داد و بدان عمل می‌کرد و با به روز بودن و شناخت صحیح از جوانان و محیط تبلیغی، در امر تبلیغ بسیار موفق بود.

وی افزود: اگر بخواهیم یک مبلغ پرتلاش، دلسوز و مجاهد را در امر تبلیغ معرفی کنیم، مرحوم آقای طهماسبی بود که تا سال‌های آخر عمر هم از این حرکت باز نایستاد. او خادم واقعی قرآن و عترت بود و تمام عمر و سرمایه وجودی خود را در این راه تقدیم کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که مرحوم طهماسبی ارادتی خاص به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داشت، افزود: امام جمعه فقید الوند پیگیر مشکلات مردم بود و  دغدغه تاسیس حوزه علمیه در این شهر را داشت.

۱۷ سال خدمت در سنگر امامت جمعه

حجت الاسلام وللمسلمین تلخابی، دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن تسلیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام طهماسبی، بیان کرد: تکلیف‌محوری از ویژگی اصلی مرحوم طهماسبی بود.

وی افزود: امام جمعه فقید الوند علاوه بر اینکه 17 سال در سنگر نمازجمعه منشاء خدمات فراونی بود، در عرصه تبلیغ دین و همچنین تدریس در حوزه علمیه قزوین و تربیت شاگردان موثر، و انقلابی نیز فعالیت های ماندگار و ارزشمندی داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha