پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه عادی سازی بدحجابی و کمرنگ شدن ارزش های اسلامی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان است، گفت: طبق فرموده شهید والامقام مرتضی مطهری حجاب اولین خاکریز جبهه است که دشمن برای تصاحب سرزمین اول باید آنجا را تصرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر امروز در جمع بانوان مبلغه موسسه آینه ظهور، گفت: رهنمودهای اسلام در خصوص خانواده با سایر مذاهب قابل قیاس نیست، چون در سخنان اهل بیت(ع) تشکیل خانواده اساساً دارای حکمت در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و فردی است.

وی افزود: در طول تاریخ به انسان‌های موفق نگاه می‌کنیم، می‌بینیم در پشت همه این موفقیت ها، زن موفق ایستاده، نمونه آن حضرت خدیجه(س) است که باعث پیشرفت اسلام می‌شود و در کنار پیامبر(ص) تا آخرین لحظه، همه نوع سختی‌ها را تحمل و به حمایت از پیامبر خاتم می‌پردازد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: نهاد خانواده بخش مهمی از جامعه است و نقش خانواده آن قدر مهم است که اساس سازندگی شخصیت انسان‌ها به شمار می‌رود و باعث پیشرفت جامعه می شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: زنی در تربیت و امور خانواده موفق است که بتواند آرامش را در محیط خانواده ایجاد کند، چرا که آرامش یکی از مهم‌ترین عناصر در موفقیت و رشد خانواده است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) این خصیصه مهم را در زندگی داشتند و وقتی حضرت علی(ع) وارد منزل می‌شدند، با دیدن زهرای مرضیه(س) همه غم‌ها از بین می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه عادی سازی بدحجابی و کمرنگ شدن ارزش های اسلامی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان است، اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که ارزش های اسلامی در جامعه کمرنگ شود تا به اهدف شوم خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: آنچه امروز دشمنان در عرصه جنگ نرم دنبال می کنند موضوع حجاب و عفاف است که طبق فرموده شهید والامقام مرتضی مطهری حجاب اولین خاکریز جبهه است که دشمن برای تصاحب سرزمین اول باید آنجا را تصرف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha