پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱

حوزه/ مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کاشان در دیدار آیت الله نمازی گفت: ۱۶۰۰ ناظر در دفترشورای نگهبان شهرستان کاشان نظارت بر انتخابات این شهرستان را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام بصیرتی، شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با بیان این که در دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان کاشان ناظرین امینی فعالیت می کنند، به برگزاری چهل انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هرچند عده ای تلاش کردند جمهوریت نظام را زیر سؤال ببرند وخدشه دار کنند، ولی با تدابیر مقام معظم رهبری و نظارت های دقیق شورای نگهبان نتوانستند کوچکترین خدشه ای به نظام وارد کنند.

وی با تاکید براینکه تمام تلاش خود را در بکارگیری نیروهای امین و آموزش دیده در دفتر نظارت شورای نگهبان کاشان بکار گرفته ایم، افزود: همایش بزرگ ناظران و بحث های آموزشی تخصصی از برنامه های در دست اقدام این دفتر می باشد.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کاشان، از وجود 1600 ناظر دراین دفتر خبرداد و اظهار کرد: قرار است امانت انتخابات بردوش این ناظران گذارده شود و اگر خدای ناکرده کوچکترین  سستی و بی تدبیری در وظیفه شان انجام شود می تواند انتخابات را زیرسؤال ببرد.

حجت الاسلام بصیرتی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی هایی که برای آموزش ناظرین به عمل آمده، امیدواریم انتخابات آینده هرچه باشکوه تر و در صحت و سلامتی کامل تر در شهرستان کاشان برگزار شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha