پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ رسانه های بحرین در حالی اعلام کردند شیخ عیسی قاسم بنا به دستور حاکم بحرین به انگلستان منتقل شده که شیخ عیسی قاسم به دستور همین حاکم دوسال است که با وجود بیماری شدید در حبس خانگی به سر می برد و تابعیت بحرینی ایشان نیز طبق دستور همین حاکم سلب شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از وخامت حال شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین، تیم پزشکی ایشان از انتقال شیخ عیسی قاسم به بیمارستانی در انگلستان در روز دوشنبه خبر داد و افزود: مراقبت ها و آزمایش های پزشکی بلافاصله بر روی ایشان آغاز شده است.

تیم پزشکی شیخ عیسی قاسم ادامه داد: ایشان پس از انجام آزمایش های پزشکی تحت عمل جراحی قرار می گیرد و البته ایشان توسط پزشک جراح مربوط مورد معاینه واقع شده و به زودی عمل جراحی بر روی ایشان انجام می شود و به خاطر سن بالا و شرایط ویژه ای که شیخ عیسی قاسم دارد؛ پزشک جراح وی قبل از انجام عمل با سه پزشک متخصص دیگر نیز مشورت می کند.

شیخ عیسی قاسم لحظه ورود به فرودگاه لندن

اما یکی از سوء استفاده هایی که رژیم آل خلیفه در مورد سفر درمانی شیخ عیسی قاسم به لندن انجام داد؛ مربوط به هزینه سفر و درمان ایشان است و در این زمینه رسانه های وابسته به آل خلیفه اعلام کردند.

رسانه های بحرین در حالی اعلام کردند شیخ عیسی قاسم بنا به دستور حاکم بحرین به انگلستان منتقل شده که شیخ عیسی قاسم به دستور همین حاکم دوسال است که با وجود بیماری شدید در حبس خانگی به سر می برد و تابعیت بحرینی ایشان نیز طبق دستور همین حاکم سلب شده است.

اما جنجال دیگر رسانه های بحرینی در مورد هزینه سفر و درمان شیخ عیسی قاسم است که وزیر خارجه بحرین و رسانه های وابسته به آل خلیفه اعلام کردند حاکم بحرین این هزینه ها را متقبل شده است در صورتی که منابع نزدیک به شیخ عیسی قاسم ضمن تکذیب این شایعه تاکید کردند هزینه های از سوی حاکم بحرین در این زمینه پرداخت نشده است و البته قبول یا رد این پیشنهاد مربوط به شیخ عیسی قاسم است.

این روزها در حالی که شیخ عیسی قاسم در بیمارستانی در لندن تحت درمان است، در بحرین و به طور ویژه در الدراز و اطراف منزل شیخ عیسی قاسم نیز اتفاقاتی در حال زخ دادن است و منابع بحرینی اعلام کرده اند که نیروهای امنیتی آل خلیفه موانع و دیوارهای بتنی که از دو سال پیش در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم نصب شده بود را از روز سه شنبه رفته رفته برمی دارند و از سوی دیگر نقاط ایست بازرسی ورودی شهرک سلمان در نزدیکی الدراز نیز برداشته شده است.

الدراز بحرین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha