جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش علامه حلی

حوزه/ مرکز احیای میراث حوزه علمیه حله وابسته به آستان مقدس حسینی همچنان از پژوهش های محقیقین و پژوهشگران و طلاب استقبال می کند و مهلت ارسال آثار را تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی تمدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز احیای میراث حوزه علمیه حله وابسته به آستان مقدس حسینی، همچنان از پژوهش های محقیقین و پژوهشگران و طلاب استقبال می کند.

حجت الاسلام شیخ عقیل الکفلی مسئول این مرکز گفت: به توجه به تمایل پژوهشگران از کشور های مختلف جهان برای در جشنواره بین المللی علامه حلّی، تصمیم گرفتیم که مدت دریافت پژوهش ها را تا پایان سال جاری میلادی تمدید کنیم.

اولین همایش بین المللی علامه حلی تحت نظارت حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی متولی شرعی  آستان مقدس حسینی در شهر حله در استان بابل عراق برگزار خواهد شد.

از اهداف این همایش معرفی دستاورد فقهی علامه حلّی و بیان ابعاد نو آوری در پژوهش فقهی و اصولی علامه حلی و بیان تأثیر علامه در معرفی علمای مکتب های اسلامی و مشارکت وی در معرفی اندیشه اسلامی در سطوح مختلف است.

محور های همایش؛ علوم قرآن و تفسیر، فقه و اصول، علوم حدیث، رجال، کلام، عقائد و علوم عقلی و طبیعی، اخلاق، عرفان تاریخی، فکری و سیاسی، زبان و ادبیات عربی است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس http://hawzahnews.com/detail/News/421602 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha