جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد کاشان گلریزان شد

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کاشان طی مراسمی با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) و در راستای جشنواره مردمی کرامت گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،‌ ستاد جشنواره مردمی کرامت ویژه دهه کرامت طی دو سال اخیر در آستان مقدس بانوی کرامت تشکیل شده است و امسال فعالیت‌های خود را در 11 کشور، 11 استان و شهرستان آران و بیدگل دنبال می‌کند.

ستاد جشنواره مردمی کرامت آستان مقدس در شهرستان آران و بیدگل نیز برنامه‌های مختلف خود را از جمله دیدار با خانواده‌ها شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نذر شادی، پویش لبخند کرامت و آذین‌بندی شهر را با مشارکت مجموعه‌های مردمی اجرایی می‌کند.

خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در قالب کاروان سفیران کریمه به منظور شرکت در برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت در شهرستان کاشان حضور یافته و در جشن میلاد بانوی کرامت در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان شرکت کردند.

در حاشیه این مراسم خادمان حرم مطهر همراه با جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به گلباران مزار شهدای گمنام این دانشگاه و تجدید عهد و پیمان خود با شهدا پرداختند.

گفتنی است، آیین نام‌گذاری سالن‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به نام شهدای مدافع حرم نیز با حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها انجام شد.

انتهای پیام/ ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha