پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آغاز دوره جدید درس خارج فقه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سامن گفت: کارشناسان داخلی و خارجی بر این مهم تاکید دارند که مقام معظم رهبری همانند امام خمینی(ره) انقلاب و نظام اسلامی را راهبری می کنند.

حجت الاسلام روح الله نجفی مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) سامن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مقام معظم رهبری را ناخدای کشتی انقلاب نخواند و گفت: حضرت آقا به عنوان سکاندار انقلاب در جایگاه رهبری تمام مسائل داخلی و بین المللی را رصد می کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سامن با تاکید بر صیانت از آرمان های انقلاب، افزود: ایشان بهترین چراغ هدایت و خط ویژه ای برای صیانت از آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر ما و همه مسئولان نسبت به بیانات حضرت آقا توجه بیشتری نشان دهیم و به توصیه های ایشان عمل کنیم، چه در داخل و چه در خارج، انقلاب مصون خواهد ماند.

این استاد حوزه، مقام معظم رهبری را پدر معنوی جامعه دانست و گفت: ایشان به عنوان رهبری شجاع، حکیم، مدیر و مدبر که توانسته است همه را زیر پرچم انقلاب قرار دهد در دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام نجفی افزود: امام خامنه ای به عنوان پدر معنوی و رهبری حکیم و دلسوز رهبری امت اسلام را بر عهدا دارند و این از ویژگی های بارز ایشان است که مختص به یک قشر خاص و تفکر خاص نیستند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سامن گفت: کارشناسان داخلی و خارجی بر این مهم تاکید دارند که مقام معظم رهبری همانند امام خمینی(ره) انقلاب و نظام اسلامی را راهبری می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha