جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جلیلی

حوزه/ مبلغ اعزامی از مشهد مقدس گفت: ترویج فرهنگی رضوی در ارتقا باورهای دینی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود، چرا که فرهنگ و سیره رضوی می تواند بهترین الگو برای امت اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام حسین جلیلی در جمع مردم دانسفهان گفت: هیچ ابزار مؤثر دیگری به جز قرآن و اهل بیت(ع) برای مقابله با جنگ نرم وجود ندارد.

وی افزود:  ترویج فرهنگ رضوی می تواند جامعه ما را در برابر هجمه های گسترده غرب مصون نگه داشت ،چرا که نهادهای دینی و فرهنگی باید از همه ظرفیت های موجود برای جهانی سازی این فرهنگ غنی بهره گیرند.

مبلغ اعزامی از مشهد مقدس گفت: ترویج فرهنگی رضوی در ارتقای باورهای دینی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود، چرا که فرهنگ و سیره رضوی می تواند بهترین الگو برای امت اسلامی باشد.

حجت الاسلام جلیلی بیان کرد: وجود مرقد حضرت رضا(ع) که تنها امام معصوم در ایران هستند، نقشی بدیهی در فرهنگ اسلامی ایرانی دارد.

حجت الاسلام جلیلی اظهار کرد: امام رضا(ع) می فرماید انسان مسلمان باید نسبت به اجرای واجبات الهی تلاش داشته باشد که باید کوشش کنیم تا در راستای انجام واجبات دینی با اهتمام ویژه ای حرکت کنیم.

مبلغ اعزامی از مشهد مقدس بیان کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی به برکت وجود امام رضا(ع) است، چرا که ما سرمایه های گرانقدری چون امام رضا(ع) در کشور خود داریم که باید بهره کافی را از این بزرگواران داشته باشیم.

وی اظهار کرد: باید آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان درک و فهم ارزنده ای نسبت به دو افتخار ایران اسلامی یعنی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) داشته باشند و سبک زندگی این بزرگوارن را مشی زندگی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha