پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 اعزام مبلغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام ۵۹۰ مبلّغ و مبلّغه جهت تبیین فلسفه دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در مراسمی به مناسبت دهه کرامت، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت گفت: به مناسبت دهه کرامت، ۵۹۰ مبلغ و مبلغه در سطح استان به برگزاری سخنرانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر یادآور شد: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی و بصیرت افزایی اعزام مبلغ در مناسبت ها می تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان موثر باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند.

وی گفت: در همین راستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان اقدام به اعزام ۵۹۰ مبلغ و مبلغه در راستای تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت به نقاط مختلف استان در دهه کرامت کرده که از این تعداد ۳۸۵ نفر مبلغ و ۲۱۰ نفر مبلغه هستند.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان است، گفت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha