جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 456656
۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
قرآن کریم

حوزه/ نفرات برگزیده دومین جشنواره ملی قرآنی طیبات که با حضور ۲۰۰ بانوی قرآنی در قم برگزار شد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دومین جشنواره ملی طیبات ظهر امروز با حضور ده‎ها نفر از فعالان قرآنی بانوان جامعه القرآن سراسر کشور در قم برگزار شد و نفرات برتر نیز تجلیل شدند.

جشنواره ملی طیبات، یک جشنواره داخلی در بین اعضای جامعه القرآن کریم و اهل البیت(ع) است که در بخش های فرهنگی، ورزشی، قرآنی که با حضور 200 تن از بانوان قرآنی برگزار شد؛ مرحله استانی این مسابقات در اسفندماه برگزار شد و نفرات برگزیده نیز امروز در قم تجلیل شدند.

مراسم اختتامیه این مسابقات همراه با معرفی برندگان بخش های مختلف و با حضور مسئولان ملی و استانی این موسسه و همچنین مدیران قرآنی استان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام نجفی معاون آموزش خواهران و برادران  دارالقرآن با اشاره به فعالیت های این موسسه در 800 شعبه در کشور، افزایش کمی و کیفی شرکت کنندگان را نشانی مثبت از فعالیت رو به رشد این موسسه دانست.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی موسس و مدیر جامعه القرآن نیز همراه بود برنامه های متنوعی از جمله اجرای برنامه قرآنی احمد دباغ نابغه قرآنی روشندل کشورمان برگزار شد.

دباغ در این مراسم گفت: حفظ و انس با قرآن دارای برکات مادی و معنوی بی حد و بی شماری است زیرا غیر از حفظ و عهمل به قرآن که باعث ترقی دربهشت است برکات مادی انس با قرآن نیز به حدی است که تنها کسانی می توانند آن را درک کنند که این انس را تجربه کرده اند.

وی با اشاره به حضور در خانه کعبه به عنوان جایزه مسابقات قرآنی عربستان بیان کرد: این جایزه معنوی از مهمترین جوایزی بود که در عمر خود، تجربه کرده ام ولی نکته جالب برای من آن بود که در این خانه محل تولد امام علی(ع) به رغم قساوت و خباثت دشمنان امام برای مخفی ماندن و از بین بردن این اثر همچنان نورانی و غیر قابل حذف مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha