جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد قرائتی-رئیس ستاد اقامه نماز

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی گفت: برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان می‌تواند کمک شایانی به ترویج فرهنگ دینی در جامعه کند و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی، در دیدار با استاندار سمنان و رئیس ستاد اقامه نماز این استان به میزبانی دفتر خود، با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه‌های سراسری با پیام مقام معظم رهبری همراه است و باید این پیام‌ها نقشهٔ راه عملکردی ستاد اقامه نماز و همه دستگاه مایه فرهنگی قرار گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: برگزاری این اجلاسیه می‌تواند کمک شایانی به ترویج فرهنگ دینی در جامعه کند و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نسل جدید مورد هدف دشمنان در توطئه‌ها و دسیسه های مختلف هستند، افزود: باید بیش‌ازپیش به امور جوانان توجه شود و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

اهتمام جدی مسئولان سمنانی برای میزبانی از اجلاس سراسری نماز

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه مسئولان استان سمنان اهتمام جدی برای میزبانی از اجلاس سراسری نماز دارند، اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان سمنان برای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در دستور کار قرار گیرد.

سید شهاب‌الدین چاوشی ضمن برشماری سوابق آشنایی خود با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، بر اهتمام حداکثری خود، مجموعه استانداری و مدیران کل استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس سراسری نماز تأکید کرد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج نماز در بین جوانان و نوجوانان تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگ دینی جوانان و نوجوانان نقش مؤثری در حفظ این انقلاب ایفا می‌کند.

چاوشی با اشاره به بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای برگزاری این اجلاسیه در سمنان افزود: تشویق جوانان و نوجوانان و آحاد مردم سمنان برای حضور در این مراسم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم سمنان از گذشته‌های دور متدین و معتقد بودند، خاطرنشان کرد: هجمه‌های فرهنگی دشمنان در اقشار مردمی برای کمرنگ جلوه کردن دین و اعتقادات مردم پایان ندارد و باید برای مقابله با دشمن اهتمام بیشتری بورزیم.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به آموزش مبانی دینی در جوانان نسل جدید گفت: نماز یکی از مهم‌ترین شرایعی است که باید به آحاد مردم آموزش داده شود و برای تشویق آن‌ها به حضور در مجامع مذهبی اقدام شود.

بر پایه این گزارش، در این دیدار که با حضور قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور، معاون فرهنگ و آموزش و مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان برگزار شد، مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز با تشریح توقعات ستاد از نوع برگزاری اجلاسیه سراسری، برای همکاری با استان سمنان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha