جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی طائب

حوزه/ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمّار گفت: هر چیزی در این کشور ساخته شده، حاصل مدیریت انقلابی است و مدیریت غیر انقلابی جز چپاول کاری برای کشور نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب، ظهر امروز در نشست «مدیریت انقلابی حلقه گمشده در اقتصاد» که در مسجد امام جعفر صادق(ع) قزوین برگزار شد، گفت: وزیری که ۱۲۰۰ میلیارد تومان ثروت دارد درد مستضعفان را نمی‌فهمد و نتیجه کارش له شدن جامعه است.

وی با اشاره به این که پیامبر اسلام(ص) یک مدیر انقلابی بود، افزود: مدیریت انقلابی چون برای خدا کار را انجام می‌دهد، بن‌بستی در کارهایش وجود ندارد، اما در مدیریت غیرانقلابی کار برای رضای خدا نیست، بلکه منفعت محور است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان این که مدیریت غیرانقلابی سبب فقر و فروپاشی جامعه می‌شود و در تمام‌ کارها منفعت فرد بر جامعه اولویت دارد، تصریح کرد: هر چیزی در این کشور ساخته‌شده، حاصل مدیریت انقلابی است و مدیریت غیرانقلابی جز چپاول کاری برای کشور نکرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس برخی از فرماندهان بیش از ۳ روز بود، نخوابیده بودند تا بتوانند کار جهادی و مدیریت انقلابی کنند .

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: امروز در دنیا جز برترین‌های موشکی هستیم و آمریکا جرأت حمله نظامی به ما را ندارد، در بحث هواپیماسازی هم به مرز خودکفایی رسیده بودیم که با برجام متوقف شد و ۵ سال به تأخیر افتاد.

وی تصریح کرد: انقلاب ما، زمینه‌ساز انقلاب مهدوی است، اگر خداوند را نصرت کنید، خداوند شما را نصرت می‌دهد و اگر می‌خواهید مکه را خالی از دیو کنید، راهش این است که اسرائیل از بین برود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب عنوان کرد: روزی که امام(ره) فرمود «اسرائیل باید از بین برود»، 2 هزار و 500 کیلومتر با اسرائیل فاصله داشتیم. امروز به برکت شهدای مدافع حرم این رقم به 250 کیلومتر رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha