چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به این که با همکاری یک دیگر باید حق وقف را دریافت کرد، گفت: در راستای کار خیر عمل کرده و در کارهای خود پیشرفت قابل توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، مدیرکل جدید اوقاف استان بوشهر در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، گفت: امیدوارم که با عملکرد خوب، تاثیرگذاری خود را نشان دهم‌‌.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، افزود: همه ما سربازان کوچک ولایت بوده و برای خدمت به میدان آمده ایم، امیدوارم که همکاران نیز دست من را گرفته و با من همکاری خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به این که با همکاری یک دیگر باید حق وقف را دریافت کرد، گفت: در راستای کار خیر عمل کرده و در کارهای خود پیشرفت قابل توجه داشته باشیم.

مدیرکل جدید اوقاف استان بوشهر، اظهار داشت: تاکنون درب اتاق من به روی تمامی همکاران و مردم باز بوده و در ادامه نیز همین گونه است، با همدلی و همکاری می توان به کار خیر بهترین رسیدگی را کرد.

همچنین در این آئین ریاست سازمان اوقاف وامور خیریه کشور از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام مرتضی محمدیان در طول ۷ سال تصدی مدیرکلی اوقاف وامور خیریه استان بوشهر تقدیر و برای ایشان در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha