جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ شفیعی، مهم‌ترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را حفظ شعائر انقلاب اسلامی و معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: طراوت و تازگی محتوای انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن نیازمند سازوکار‌هایی است که بتواند هرلحظه و هرروز به مقاوم‌سازی آن پرداخت.

 گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نصرالله شفیعی امروز در نشستی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با گرامیداشت این روز ضرورت وجود این نهاد را همچون حفظ شعائر انقلاب اسلامی توصیف کرد و با اشاره به نقش انقلاب به عنوان بزرگ‌ترین پدیده قرن، گفت: انقلاب اسلامی توانست تحولی بزرگ در کشور ایجاد نماید و رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از بعثت پیامبر و اهداف متعالی آن است، اظهار داشت:  این انقلاب جریانی است که باید در طول تاریخ باید ادامه داشته باشد.

وی، مهم‌ترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را حفظ شعائر انقلاب اسلامی و معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: طراوت و تازگی محتوای انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن نیازمند سازوکار‌هایی است که بتواند هرلحظه و هرروز به مقاوم‌سازی آن پرداخت.

شفیعی بیان داشت: یکی از راه ها برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی است که سبب تقویت روحیه انقلابی در مردم شده و و موجب در صحنه نگه داشتن آن‌ها می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به برخی فعالیت های این نهاد نوپا پرداخت و گفت:  برگزاری برنامه ها و مراسماتی همچون، بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، بزرگداشت ایام‌الله دهه‌ فجر و برگزاری راهپیمایی روز ۲۲، روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، ، ترویج روحیه‌ ولایت‌مداری، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای هفتم تیر و بزرگداشت ۹ دی‌ از جمله مهمترین فعالیت های این شورا است.

وی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های این نهاد را تلاش برای حفظ هویت انقلابی دانست و ابراز داشت: این ویژگی تحت حمایت ولی فقیه و مقام معظم رهبری است و نماینده‌ ایشان با آگاهی و روحیه‌ انقلابی و ولایت‌مداری این شورا را مدیریت می‌کند اهمیت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha