جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان از آغاز ساخت ظلع شرقی مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با ۲۵ حجره خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع طلاب جدید الورود دوره اختبار و تثبیت حوزه علمیه شهرستان تاکستان ضمن خیرمقدم به طلاب جدید گفت: شما طلاب، که این مدرسه را برای تحصیل علوم دین انتخاب کردید بدانید که شخصیتهای ارزشمندی همچون مرحوم آیت الله شالی ومرحوم آیت الله باریک بین و دیگر شخصیتهای برجسته حوزوی کرسی تدریس داشته اند و حالا نیز علاوه بر اساتید برجسته حوزوی ،خود آیت الله اسلامی نیز به طلاب واساتید مباحث درسی را نیز تعلیم می دهند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد:شما از همین حالا علاوه بر فراگیری دروس حوزوی ،تلاش کنید که خودسازی و احترام به مسئولین مدرسه را در خود بیش از همیشه تقویت نموده و در جامعه یک طلبه موفق حوزوی محسوب شوید.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد شبهات وتفرقه در تلاش هستند که بین روحانیت و مردم فاصله واختلاف انداخته ولی ملت ایران با بصیرت و هوشیار بوده و همیشه مردم وروحانیت پشتیبان هم ودر همه عرصه ها حضوری موثری داشته و خواهند داشت.

حجت الاسلام علی بخشی به وقایع دی ماه سال گذشته وتخریب این مدرسه بیان کرد:واقعه تلخ حمله به این مدرسه وهتک حرمت به این مکان معنوی از سوی دشمنان در سال گذشته رقم خورد ولی به فضل الهی این مدرسه وبا حضور طلاب واساتید واستقبال شما طلاب جدید از حوزه علمیه باردیگر نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین به ساخت ظلع شرقی مدرسه علمیه شهرستان تاکستان پرداخت وبیان کرد: ان شاءلله با همیاری وهمدلی خوب وارزشمند نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ومسئولین حوزه علمیه قزوین در بخشی از این مدرسه زمینی است که در صدد ساخت حجره هایی برای طلاب هستیم که کار نقشه برداری آن به پایان رسیده که امیدواریم  در مراحل بعدی بتوانیم مراحل ساخت این زمین را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha