جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ رئیس ستاد آیین‌های فاطمی آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه بیش از ۲۸۶ هزار برنامه مختلف در قالب جشنواره مردمی کرامت در ۱۲ استان دنبال شده است، گفت: در این جشنواره بیش از ۸۰ غرفه نمایشگاهی، ۱۲۰ غرفه ویژه کودکان و ۷۰ غرفه مشاوره برپا و بیش از ۷۰ محفل دختران آفتاب و ۵۰ جشن بزرگ مردمی کرامت برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آیین‌های فاطمی و مسئولان جشنواره مردمی کرامت با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)‌، طی سخنانی با اشاره به اینکه ستاد آیین‌های فاطمی امسال نیز برنامه‌های دهه کرامت را به شیوه مطلوب دنبال کرده است، اظهار کرد: امسال این ستاد برای دهه کرامت 5 جلسه مختلف را با حضور معاونان و مسئولان برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: زائران بسیاری در دهه کرامت در حرم مطهر حضور یافتند به صورتی که در شب میلاد بانوی کرامت در صحن امام رضا علیه‌السلام به علت تراکم جمعیت با کمبود فضا روبرو شدیم.

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه امسال جشنواره مردمی کرامت برای دومین سال متوالی برنامه‌های خود را دنبال کرده است، تصریح کرد: نذر شادی، کاروان کرامت ویژه زیارت اولی‌ها، ایستگاه‌های کریمانه، نور باران و جشن دختران آفتاب از جمله اقدامات محوری این جشنواره بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 286 هزار برنامه مختلف در قالب جشنواره مردمی کرامت در 12 استان دنبال شده است، مطرح کرد: در این جشنواره بیش از 80 غرفه نمایشگاهی، 120 غرفه ویژه کودکان و 70 غرفه مشاوره برپا و بیش از 70 محفل دختران آفتاب و 50 جشن بزرگ مردمی کرامت برگزار شده است.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: امسال 26 استان مختلف میزان کاروان سفیران کریمه بوده‌اند و خادمان حرم مطهر در این استان‌ها حضور در مناطق محروم، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا و علما و مراجع رقم زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سفیران کریمه امسال یک جلوه بین‌المللی داشته است، عنوان کرد: در 30 نقطه از پنج قاره برنامه‌های مختلف دهه کرامت توسط سفیران کریمه اهل‌بیت(س) دنبال شده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری جشن‌های خانوادگی همراهی در صحن جامع فاطمی یاد کرد و ادامه داد: 6 جایگاه رسانه‌ای را در صحن‌ها و بخش‌های مختلف حرم ایجاد کرده و توانستیم امسال در حوزه رسانه رخ‌دادهای قابل قبولی را رقم بزنیم.

وی به برپایی بیش از 120 محفل ویژه به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت اشاره کرد و گفت: بیش از 73 فیلم کوتاه تهیه و در اختیار رسانه‌های مختلف قرار گرفته است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha