پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار اصحاب رسانه با آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: خبرهای روزانه ما در این عالم است اما اصل خبر ها و خبر بزرگ متعلق به ان طرف است و اگر این خبر ها به ما نرسد روزی می رسد که انسان بسیار پشیمان خواهد شد و علاجی هم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران گفت: آنچه با سرنوشت دنیا سر و کار دارد را نمی توان بی توجه از آن عبور کرد و نام شغل را بر آن نهاد.

وی ادامه داد: کار رسانه ای و معلمی هیچگاه شغل نبوده چرا که زنده کردن انسان ها، شغل الهی است و اگر رسانه ها محورشان الهی و خدایی باشد این بسیار عالی است.

آیت الله طه محمدی انتشار مطالب را در ترویج فرهنگ عمومی بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب افرادی دست به قلم بودند که هر کس نوشته آن ها را می خواند گمراه می شد و واقعا آسیبی جدی بود.

وی توجه انقلاب اسلامی به امور اطلاع رسانی را یاد آور شد و گفت: امام خمینی در خصوص مطالب شهید مطهری فرمود آنچه مطهری گفته و نوشته مطهر است، یعنی حتی یک کلمه بد آموزی هم در نوشته های شهید مطهری نمی توان پیدا کرد.

امام جمعه همدان خطاب به خبرنگاران اذعان داشت: خواهش بنده از شما این است که در این کار باید نیت خالص برای خدا داشته باشیم و بدانید که در آخرت اجرعظیمی در انتظار شما است.

وی قلم خبرنگار را به قلم قاضی تشبیه کرد و بیان داشت: همان طور که اگر قلم در دست قاضی اشتباه بچرخد میلیارد ها حق ضایع خواهد شد قلم افراد رسانه ای نیر به همان اندازه می تواند در جامعه موثر باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان خبر اصلی در این دنیا را امامت و ولایت حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: همت شما بر این باشد که خبر های آن عالم را به گوش مردم برسانید.

وی افزود: این مطلب را نباید فراموش کنیم که خبرهای روزانه ما در این عالم است اما اصل خبر ها و خبر بزرگ متعلق به ان طرف است و اگر این خبر ها به ما نرسد روزی می رسد که انسان بسیار پشیمان خواهد شد و علاجی هم ندارد.

آیت الله طه محمدی در پایان خطاب به برخی از رسانه یادآور شد: برای چه راه را برای دشمنان هموار می کنید و به دنبال پادویی بیگانگان هستید و مردم را نسبت نظام و انقلاب بد بین می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha