جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خواستار برخورد جدی و قاطعنانه دستگاه قضایی با عوامل اخلال کننده و محتکرین در بازار ارز شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: قوه قضاییه باید مقتدرانه با افراد خاطی وکسانی که همیشه در بازارباعث بروز مشکلات مختلف اقتصادی و همچنین محتکران به شدت وقاطعانه برخورد جدی نماید.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز همه دلسوزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ومراجع عظام تقلید به مسائل اخیر در اوضاع اقتصادی به شدت تذکر و هشدار داده اند که باید مسئولین در این امر بیش از پیش به رفع مشکلات مختلف مردم بوده و پاسخ جدی به خواسته های اصلی معیشتی آنها بدهند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: گرانی ها واختلاس یک واقعیت مهم در جامعه بوده و به شدت محکوم است و با کسانی که دغدغه رفع مشکلات مردم را ندارند، باید این مسئولیت ها از آنها گرفته شود وبا افراد با تجربه ،متخصص وکاردان سپرده شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:مجلس شورای اسلامی از نهادهای مهم واثرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب شده وباید در وظایف خودش جدی تر باشد و شخص رئیس جمهور هم باید با افراد خاطی برخورد جدی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به تلاش دشمنان جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: دشمنان در این 40 سال اخیر مدام در پی آشوب و تحریم های مختلف علیه این ملت بصیر هستند که خوشبختانه دروقایع اخیر بار دیگر نقشه های شوم آنها خنثی شد.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امروز ملت با بصیر وشجاع ایران اسلامی باید در برابر فته انگیزی دشمنان بی شاز پیش هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha