جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر معظم انقلاب - حضرت آیت الله خامنه ای

حوزه/ نمایندگان ولی فقیه در استان های شمالغرب کشور با ارسال نامه ‌ای به رؤسای قوا پیشنهادات خود را در رابطه با مسایل اخیر اقتصادی ارائه و خواهان برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار ارز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در حاشیه‌ نشست هم‌ اندیشی نمایندگان ولی ‌فقیه در استان ‌های شمالغرب کشور به میزبانی تبریز در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به هدف از برگزاری این نشست، ابراز داشت: جهت هم ‌فکری و مشورت در خصوص مسائل اقتصادی و فرهنگی نمایندگان ولی ‌فقیه در استان‌ های آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان ‌غربی، اردبیل و زنجان گردهم آمدند.

وی با بیان اینکه مردم از مشکلات اقتصادی، نوسانات ارزی و گرانی‌ نگران هستند، گفت: دشمنان عملیات روانی را آغاز کرده‌ و از هر فرصتی برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند؛ اما با هوشیاری مردم فهیم توطئه ‌ها شکست می خورد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی تاکید کرد: مشکلات موجود کشور را طی نامه ‌هایی جداگانه جهت ارسال به روسای قوای مقننه، مجریه و قضائیه تنظیم کردیم و خواهان برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلال‌ گران بازار ارز و اقتصاد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ائمه جمعه مراکز استان ‌های شمالغرب کشور طی نامه ‌ای از رهبر انقلاب درخواست‌ هایی خواهند داشت که مربوط به ترویج و توسعه فعالیت ‌های فرهنگی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت افزایش همدلی دولت و مردم در وضعیت امروز گفت: مسئولان باید در برابر ملت پاسخگو باشند، به نظر می ‌رسد این روزها کسی در قبال مشکلات به وجود آمده پاسخگو نیست و این باعث جدایی مردم از مسئولان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان با تقدیر از بی‌ توجهی مردم آذربایجان به تحرکات دشمنان خاطرنشان کرد: مردم فهیم آذربایجان همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و ما نیز امیدواریم تغییرات اخیر در تیم اقتصادی دولت منجر به رفع مشکلات موجود شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha