پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسؤولان باید در جهت تحقق مطالبات به حق مردم از همه ظرفیت های موجود بهره گیرند، گفت: نباید به گونه ای عمل شود که رسانه های بیگانه و معاندین از شرایط روز کشور سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه محمود آباد، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان و مدیران کشور به منظور حل مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه اقتصادی تأکید کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر مهم ترین مطالبه مردم از دولت مشکلات اقتصادی و کاهش تورم لجام گسیخته در کشور است، افزود: مدیران کشور باید با تدبیر و برنامه ریزی صحیح و هدفمند از دغدغه های به حق مردم بکاهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسأله اقتصاد به طور مستقیم با زندگی هر ایرانی مرتبط است، تصریح کرد: اگر اقتصاد داخلی کشور بحرانی شود به طور حتم زندگی مردم نیز دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که متأسفانه برخی بی تدبیری ها در کشور موجب بروز مشکلات اقتصادی شده، خاطرنشان کرد: نباید همه مشکلات امروز در حوزه اقتصاد را به گردن خارجی ها انداخت.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود گفت: متأسفانه علیرغم تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در سال های اخیر در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اما باز هم در اجرای این سیاست ها دچار کم کاری هایی بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت کشور از بحران های اقتصادی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشرافی که نسبت به مسائل داخلی و شرایط بیرونی داشتند بر مسأله اقتصاد مقاومتی در کشورمان تأکید کردند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسؤولان باید در جهت تحقق مطالبات به حق مردم از همه ظرفیت های موجود بهره گیرند، گفت: نباید به گونه ای عمل شود که رسانه های بیگانه و معاندین از شرایط روز کشور سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل همگام با دشمن در جهت خواسته های بدخواهان انقلاب گام بر می دارند، خاطرنشان کرد: کسانی که به پمپاژ یأس و ناامیدی در کشورمشغول هستند خواسته و یا ناخواسته در مسیر خواسته های دشمنان حرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و امید است، تصریح کرد: کشور با امید به آینده مشکلات و سختی ها را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که انشقاق میان مردم و مسؤولان نظام یکی از مهم ترین حربه ها و توطئه های دشمنان است، افزود: مردم با بصیرت و هوشیار ما هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که علیرغم همه مشکلات اقتصادی در کشور، اما مردم ما همچنان با قدرت از نظام و انقلاب دفاع و حراست می کنند، گفت: مسؤولان به ویژه دولت نیز باید با اقدامات اصلاحی در حوزه اقتصادی پاسخ این هوشیاری و بصیرت مردم را بدهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تبلیغات دروغین و شبانه روزی رسانه های معاند علیه انقلاب و نظام اسلامی، افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب باید بدانند که این ملت اعتنایی به حرف ها و اظهارات پوچ و دروغین آنها نخواهند کرد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسیر انقلاب و نظام اسلامی مشخص است و دشمن نمی تواند انحرافی در آن ایجاد کند، گفت: مشکلات و بحران های احتمالی با وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان به راحتی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha