جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در وضعیت کنونی باید قرارگاه بصیرت افزایی و روشنگری با جدیت بیشتری اقدامات خود را انجام دهند تا بدین وسیله جوانان بتوانند در مقابل حوادث مختلف با بصیرت رفتار کنند و دشمنان داخلی و خارجی نتوانند از آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در جلسه ستاد نماز جمعه شهر آوج با اشاره به وضعیت اقتصادی و نارضایتی هایی که در بین مردم وجود دارد، گفت: شرایط اقتصادی و معیشتی مردم به گونه ای است که سبب نارضایتی و نگرانی مردم و مراجع عظام تقلید در رابطه با این موضوع شده است و مسئولان باید هر چه سریعتر راهکارهای لازم برای برون رفت از این مشکلات را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به مواضع مراجع عظام تقلید در روزهای گذشته درباره موضوعات اقتصادی عنوان کرد: یکی از مواردی که مراجع نسبت به آن تاکید داشتند دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان به صورت هفتگی است که این مهم را می توان به راحتی در نماز جمعه در قالب طرح "میز خدمت "اجرایی کرد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای طرح میز خدمت در نماز جمعه شهرهای مختلف استان قزوین مردم می توانند به راحتی قبل یا بعد از اقامه نماز جمعه با مردم بدون واسطه صحبت و دغدغه های خود را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از بسترهایی که نماز جمعه در اختیار ما قرار داده، بیان مطالبات دانشجویان و روشنفکران قبل از خطبه های امام جمعه است که امیدواریم دانشجویان بتوانند به راحتی و به درستی از این فضا برای بیان مطالبات خود استفاده کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در شرایط کنونی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند باعث کاهش مشکلات اقتصادی شود، بیان کرد: ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه تمامی تلاش خود را برای افزایش اتحاد و همدلی مردم با دستگاه های اجرایی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha