جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران، راه حل مشکلات کشور را بهره گیری از ظرفیت های داخلی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام شریف تبار، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر بهنمیر به دشمنی دیرینه آمریکایی ها با ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران مربوط به دیروز و امروز نیست و این کشور مستکبر در طول تاریخ به دنبال سلطه بر مردم کشورمان بوده است.

وی، آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و افزود: آمریکایی ها در چهاردهه اخیر از همه توان و ظرفیت خود برای براندازی نظام اسلامی بهره گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه های چهل ساله آمریکا علیه ملت ایران با ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان شکست خورده است، بیان داشت: امروز آمریکا پس از چهار دهه شکست در برابر ملت ایران همانند گذشته نسخه شکست خورده تحریم را علیه ملت ایران آغاز کرده است.

امام جمعه بهنمیر با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست سنگینی را به آمریکایی ها تحمیل کرده است، افزود: امروز آمریکایی ها پس از چندین سال سرمایه گذاری و توطئه، در منطقه شکست خورده اند.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان این که ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی های چهل ساله ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: این ملت در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند و هیچ گاه تسلیم خواسته های دشمن نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه های دشمنان با سرعت و قدرت به مسیر اهداف خود در حرکت است، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به این که امام راحل فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، بیان داشت: آمریکایی ها باید بدانند که ملت بزرگ ایران تسلیم خواسته ها و زیاده خواهی های آنها نخواهند شد.

امام جمعه بهنمیر با بیان این که امروز انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این مردم علیرغم همه مشکلات و سختی هایی که با آن مواجه هستند در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار با اقتدار خواهند ایستاد.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه سخنان خود به مشکلات اقتصادی امروز کشور اشاره کرد و با بیان این که بخش مهمی از این مشکلات به دلیل عدم مدیریت صحیح و برنامه ریزی در کشور است، تصریح کرد: نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها نسبت داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با جنگ روانی تلاش می کند فضای داخلی کشور را ملتهب کند، بیان داشت: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان باید هوشیار باشند تا فریب توطئه ها و هجمه های تبلیغاتی دشمن را نخورند.

امام جمعه بهنمیر با اشاره به این که دشمن به دنبال گسترش فضای ناامیدی در کشور است، افزود: مسئولان و مدیران کشور باید با برنامه ریزی مناسب ضمن خنثی کردن جنگ روانی دشمن، امید و نشاط را به جامعه بازگردانند.

حجت الاسلام شریف تبار با تأکید براین که مسؤولان گلوگاه های فساد در کشور را ببندند، خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قاطعانه با اخلال گران و مفسدان اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با تأکید براین که امروز دولت باید یک تیم اقتصادی کارآمد را انتخاب کند تا از التهابات و مشکلات اقتصادی کشور کاسته شود، گفت: کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند باید بدانند که راه حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده از ظرفیت های داخلی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره مجدد ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران و ایجاد اختلاف در فضای سیاسی کشوراست، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان ما باید هوشیار باشند تا فریب بازی های سیاسی آمریکایی ها را نخورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha