جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 458148
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
صلرمی

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار مزار شهید محمود صارمی عطر افشانی شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، با حضور امام جمعه بروجرد و جمعی از مسئولان و مدیرکل استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، از خانواده شهید محمد صارمی دلجویی و پس‌ از این دیدار، مزار آن شهید والامقام عطرافشانی شد.

در این دیدار امام جمعه بروجرد با بیان این که مادران شهدا افتخار اسلام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مادران شهدای والامقام همواره با تربیت فرزندانی صالح در گسترش اهداف اسلامی و انقلابی رسالت خود را به‌خوبی ایفا نموده و ما همیشه قدردان خانواده‌های شهدای والامقام هستیم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه شهادت واژه مقدسی است که بسیاری از جوانان همواره آرزوی آن را دارند، افزود: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای والامقام است.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر شهدای والامقام موجب تعالی اسلام و انقلاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز حرکت در مسیر ولایت و رهبری و شهدا ضامن بقای اسلام و انقلاب و وظیفه‌ای همگانی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز باید برای گسترش اهداف اسلامی و انقلابی تلاش نماییم، گفت: برای رشد و بقای این اهداف نیازمند یادآوری رشادت‌های شهیدان  به نسل جوان هستیم.

در ادامه رشید صارمی برادر شهید خبرنگار محمود صارمی نیز با بیان اینکه شهید صارمی همواره با بیان واقعیت‌ها رسالت خبری خود را انجام می‌داد، اظهار داشت: شهید محمود صارمی خبرنگاری فعال، شجاع و بصیر بود که با حضور در جبهه‌های نبرد دوران دفاع مقدس نیز دین خود را به انقلاب ادا نمود.

17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا است که به دنبال اشغال مزار شریف از سوی طالبان در سال 77 به همراه 8 نفر از دیپلمات‌های سرکنسولگری ایران به شهادت رسید.

شورای فرهنگ عمومی 17 مردادماه هرسال را به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha