شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/حضرت آیت الله بشیر نجفی با اشاره به اهمیت تغییر مثبت در رفتار روزانه و روابط انسان ها با جامعه تاکید کردند: انسان از این راه می تواند رضایت خداوند را کسب کرده و روند زندگی خود را درجهت نزدیکی به خداوند اصلاح کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار هیئتی از آستان مقدس عباسی با اشاره به اهمیت تغییر مثبت در رفتار روزانه و روابط انسان ها با جامعه و توسعه آن به سمت بهتر شدن، تاکید کردند: انسان از این راه می تواند رضایت خداوند را کسب کرده و روند زندگی خود را در جهت نزدیکی به خداوند اصلاح کند.

معظم له ادامه دادند: حضور در جوار ائمه اهل بیت(علهیم السلام) در زیارتگاه های مقدس، فرصت بزرگی برای آغاز فصل جدیدی از اصلاح ذات انسان و حرکت برای اصلاح جامعه است.

حضرت آیت الله نجفی اشاره کردند: این بسیار با اهمیت است که انسان به ویژه کسانی که در عتبات مقدس کار می کنند، از طریق تعامل با زائران صفات و اخلاقی که ائمه معصومین(ع) به آن آراسته بودند، بازتاب دهند تا مبلغ حقیقی راه اهل بیت(ع) باشند.

آیت الله نجفی خطاب به بعثه دفتر خود:

با مؤمنین کشور های مختلف در ارتباط باشید و آنان را با تعالیم دینی آشنا کنید

حضرت آیت الله بشیر نجفی در دیدار بعثه دفتر خود که راهی مکه مکرمه می شود، بر اهمیت ارتباط با مؤمنین از کشور های مختلف و ارشاد آنان به تعالیم دینی، تحکیم پل های ارتباطی با نجف اشرف، اتحاد و وحدت کلمه مؤمنین و تمسک به راه و روش اهل بیت(ع) که راه حق است تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha