پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 458583
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
ابوبکر بغدادی

منابع اطلاعاتی عراق اعلام کردند: ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک های تروریستی داعش در اثر بمباران هوایی ارتش عراق در بستر مرگ افتاده و به مرگ بالینی دچار شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از فرات نیوز، منابع اطلاعاتی عراق اعلام کردند: ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک های تروریستی داعش در اثر بمباران هوایی ارتش عراق در بستر مرگ افتاده و به مرگ بالینی دچار شده است.

این منبع اشاره کرد: نیرو های هوایی عراق در ژوئن گذشته بر اساس اطلاعات دقیقی که در دست داشته، نشست فرماندهان گروهک تروریستی داعش را در اراضی سوریه مورد هدف قرار داده که منجر به هلاکت و مجروح شدن چند تن شد.

این منبع افزود: بعد از این بمباران مشخص شد که بغدادی به شدت مجروح شده و توانایی انجام هیچ کاری را ندارد و به مرگ بالینی دچار شده است.

این منبع با بیان اینکه در پی این حادثه فرماندهان غیر عراقی داعشی تصمیم گرفتند "ابو عثمان التونسی" را به عنوان جانشین بغدادی معرفی کنند، تصریح کرد: معرفی التونسی به عنوان جانشین بغدادی موجب بروز اختلاف شدید و شکاف بی سابقه در میان داعشی ها شد و این در نتیجه مخالفت رهبران عراقی داعش با معرفی التونسی بود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha