جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده طلاب

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: به همت حوزه علمیه استان نخستین دوره مشاوره گروهی ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیان استان در بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری نخستین دوره مشاوره گروهی ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیان استان خبر داد و افزود: این دوره به همت اداره فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان شمالی در محل نمازخانه مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره مزبور با حضور خانواده‌های طلاب، اساتید مدارس علمیه و روحانیان روز سه‌شنبه بیست و سوم مردادماه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا اذان ظهر ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه نخستین دوره مشاوره گروهی در حوزه علمیه خراسان شمالی با موضوع تربیت فرزند برگزار می‌شود، ادامه داد: مباحث این دوره از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی مقدم از مشاورین خانواده استان خراسان رضوی ارائه می‌خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری دوره مشاوره برای خانواده‌های طلاب و روحانیان استان، برای فرزندان طلاب هم در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی فیلم «شاهزاده روم» اکران می‌شود.

گفتنی است، اکنون در سطح استان خراسان شمالی درمجموع 16 مدرسه علمیه شامل 10 مدرسه ویژه برادران و شش مدرسه ویژه خواهران فعال است و در سال تحصیلی پیش رو حدود دو هزار و 700 طلبه در سطوح تحصیلی یک تا چهار در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha