جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

حوزه/ امام جمعه بابلسر، آزادگان را مظهر صبر، شجاعت، ایثار، پایداری، استقامت و ایستادگی خواند و گفت: آزادگان سرافراز در دوران اسارت با موفقیت در آزمون الهی، پایبندی خود به اهداف مقدس نظام را ثابت کرده و عزت آفرین بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت لاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار اعضای هیأت فرهنگی مذهبی آزادگان این شهرستان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی؛ آزادگان را مظهر صبر، شجاعت، ایثار، پایداری استقامت و ایستادگی  خواند و گفت: آزادگان سرافراز در دوران اسارت با موفقیت در آزمون الهی، پایبندی خود به اهداف مقدس نظام را ثابت کرده و عزت آفرین بودند.

وی با بیان اینکه  بهترین نمونه پایبندی به اعتقادات، ارزش های  انقلاب اسلامی و مصداق بارز تبعیت از ولایت فقیه را در دوران اسارت از آزادگان شاهد بودیم، افزود: آزادگان در این دوران برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند و  با عظمت و معنویت خود تاریخ  انقلاب اسلامی را پر افتخار تر کردند.

حجت الاسلام قلی پور این ایام را بهترین فرصت برای مرور رشادت ها مقاومت ها و ایستادگی های این غیور مردان دانست و بر آگاهی نسل جوان از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و آزادگان تاکید کرد و بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان را فراموش نخواهد کرد و این روحیه شهامت، شجاعت و استقامت را باید به نسل جوان منتقل کرد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه در میان رشادت های رزمندگان اسلام، مقاومت عزتمندانه و بی نظیر آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت، تصریح کرد: آزادگان در دوران اسارت براي پيروزي انقلاب نوپاي اسلامي کشورمان رنج ها، سختي ها و مصيبت های زيادی را تحمل كردند.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: آزادگان با تحمل رنج ها و مشقت زياد در برابر دشمن کوردل، كوچكترين لغزشی از خود نشان نداده و پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه ايستادند.

وی با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی با عزت و اقتدار سپری شد، گفت: آزادگان سند گویای استقامت و پایداری فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمنان و متجاوزان کشورمان هستند.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آزادگان مجاهدانه در برابر سختی و مشکلات ناشی از اسارت ایستادند، افزود: صبر و بردباری این عزیزان در برابر شکنجه های رژیم بعث نمونه ای از ایثار و از خودگذشتگی در راه انقلاب بود.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه آزادگان با تحمل سال ها زجر و شکنجه، تقوا و غیرت دینی و اسلامی خود را به نمایش گذاشتند، بیان داشت: آزادگان نماد ایستادگی و مقاومت در نظام اسلامی هستند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به اینکه آزادگان هم در دوران دفاع مقدس و هم دوران اسارت نشان دادند که مدافع حقیقی اسلام و انقلاب هستند، گفت: امروز ما عزت و اقتداری که در عرصه های مختلف داریم مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های همین عزیزان هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha