پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه مازندران با ‌آیت الله صدوقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با حجت الاسلام والمسلمین صدوقی مازندرانی، مسؤول مدرسه علمیه امامیه ساری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران با حجت الاسلام والمسلمین صدوقی مازندرانی، مسؤول مدرسه علمیه امامیه ساری دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، در دیدار که معاونین آموزش و تبلیغ استان نیز مدیر حوزه علمیه مازندران را همراهی می کردند پیرامون مهم ترین مسائل مربوط به حوزه علمیه استان بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در این دیدار با اشاره به تاریخ پر افتخار حوزه علمیه مازندران، گفت: حوزه علمیه مازندران در ادوار مختلف تاریخ شخصیت های بنام و اثرگذاری را در خود پرورش داده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که وحدت و همدلی علما و روحانیت مازندران سرمایه ارزشمندی برای حوزه علمیه استان است، افزود: این سرمایه همواره پشتوانه محکمی برای رشد و تعالی حوزه علمیه استان بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظرات و رهنمودهای علما و بزرگان دینی استان سرلوحه برنامه ها و فعالیت های حوزه علمیه استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: نظرات علمای استان را در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های حوزه علمیه استان مد نظر قرار خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که تاکنون اقدامات ارزشمندی برای رشد و رونق مدارس علمیه استان صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که در سطح مدارس علمیه وجود دارد، افق روشنی پیش روی حوزه علمیه مازندران خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که از همه ظرفیت های موجود برای ارتقاء سطح کمی و کیفی مدارس علمیه استان بهره خواهیم گرفت، بیان داشت: باید حوزه علمیه مازندران به جایگاهی رفیع در سطح کشور دست پیدا کند.

وی با اشاره به این که به همت علما و روحانیت دلسوز استان مدارس علمیه خوبی در سطح شهرهای مازندران فعال است، خاطرنشان کرد: تلاش ما در دوره جدید رشد و تقویت شاخص های علمی و پژوهشی در سطح این مدارس است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تأسف از آتش سوزی مدرسه علمیه امامیه در جریان آتش گرفتن مسجد جامع ساری، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای مرمت و بازسازی این بنای تاریخی ارزشمند بهره گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha