پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: یک گروه لبنانی می خواهند که مسئله ارتباط با سوریه را به بهانه ای برای توجیه تأخیر تشکیل دولت تبدیل کنند و مسائل اختلاف برانگیز را در جهت جلوگیری از تشکیل دولت وحدت ملی، فعال کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی مراسمی که با حضور شخصیات و فعالان حزبی، تربیتی و فرهنگی برگزار شد، گفت: یک گروه لبنانی می خواهند که مسئله ارتباط با سوریه را به بهانه ای برای توجیه تأخیر تشکیل دولت تبدیل کنند و مسائل اختلاف برانگیز را در جهت جلوگیری از تشکیل دولت وحدت ملی، فعال کنند.

وی افزود: هر چقدر هم که این مسئله طول بکشد، باز لبنان به میدان تصفیه حساب های بیگانگان علیه مقاومت تبدیل نخواهد شد و میدانی برای تحقق خواسته های آمریکایی ها یا سعودی ها و اسرائیلی ها نخواهد بود.

عضو ارشد حزب الله اشاره کرد: تنها راه موجود برای تشکیل دولت وحدت ملّی، همان اعتماد به نتایج انتخابات پارلمان است و هر کس آن را به تأخیر می اندازد، به خودش ضربه می زند و خود را تضعیف می کند.

شیخ قاووق ابراز تأسف کرد که برخی از تجربه های گذشته درس نمی گیرند و شکست پروژه های سعودی، اسرائیلی و آمریکایی مایه عبرت آنان نمی شود.

وی با بیان اینکه اینان از شکست توطئه های خود در سوریه و ناکامی در سرنگونی نظام سوریه و محاصره مقاومت به خود نیامدند، تاکید کرد: این گروه در روز های آینده در برابر معادلات پیروزی محور مقاومت تسلیم خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha