جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسن شریفه دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان لبنان

حوزه/ شیخ حسن شریفة دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان در دیدار با نمایندگان بعثه مراجع در مکه مکرمه بر ضرورت دوری از تفرقه، افراطی گری، تعصب مذهبی و دعوت به وحدت تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نماینده های مراجع تقلید و شخصیت های اسلامی با بعثه مجلس اعلای شیعیان لبنان در مکه مکرمه دیدار و پیرامون اوضاع حجاج بحث و گفتگو کردند.

شیخ حسن شریفة دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان در این دیدار  بر ضرورت دوری از تفرقه، افراطی گری، تعصب مذهبی و دعوت به وحدت تاکید کرد.

وی در دیدار های خود در مکه به سخنرانی ها و خطابه هایی که مایه نزدیکی دل ها و تحکیم روابط اسلامی اسلامی می شود و جان را آرامش می بخشد دعوت کرد و گفت: گفتگو و رجوع به عقل بهترین راه برای رسیدن به تفاهم در نقاط اختلاف است.

حاضرین در این دیدار ها به اوضاع سیاسی برخی کشور های عربی و اسلامی پرداختند و تأخیر در تشکیل دولت در عراق و لبنان و تشویق به قطع رابطه با کشور های همجوار را امری عجیب دانستند.

همچنین اشاره شد: این طرح ها و توطئه ها برای ایجاد شکاف بیشتر میان این کشور ها انجام می شود تا دشمنان به راحتی بتوانند از آن سوء استفاده کنند و سیاست "تفرقه بیانداز و حکومت کن" را اجرا کنند؛ همچنان که این وضعیت برای جمهوری اسلامی ایران و برخی کشور های عربی بوجود آمده است.

حاضرین در دیدار بر ضرورت توجه به این طرح های ویرانگر منطقه اسلامی تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha