جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان در سال ۴۸ با آتش‌زدن مسجدالاقصی و امروز هم با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی درصدد نابودی اسلام در جهان هستند، اما تنها کشوری که در مقابل آنها ایستاد و از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کرد، ایران بود و تنها رهبر آگاهی که توطئه های آنانان را ناکام گذاشت، امام خامنه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان مساجد که به مناسبت روز جهانی مسجد در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نام گذاری سی ام مردادماه به عنوان روز جهانی مسجد، توانست دوباره دین و نام اسلام را در جهان کنونی زنده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود، گفت: در پیش از پیروزی انقلاب دو قطب در جهان هر یک به دنبال اهداف خود بودند، گروهی که کمونیست نامیده می شدند به دنبال انکار خدا بودند و گروه دیگری که لیبرالیسم بودند انسان را محور اصلی می دانستند و به دنبال جدا کردن دین از زندگی بشریت بودند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تمام معادلات دو قطب شرق و غرب به هم ریخت و دوباره نام و یاد خدا در دل مردم دنیا زنده گشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی به علت نامگذاری سی ام مرداد از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام در سال 48 با آتش‌زدن مسجدالاقصی و امروز هم با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی درصدد نابودی دین الهی در جهان هستند، اما  تنها کشوری که در مقابل آنها ایستاد و از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کرد، ایران بود و تنها رهبر آگاهی که توطئه های آنها را ناکام گذاشت، امام خامنه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: با وجود اینکه استکبار به دنبال نشان دادن چهره ای خشن از دین مبین اسلام است، بازهم می بینیم که روز به روز به تعداد مسلمانان جهان اضافه می شود که این خود برای دشمنان دین خدا زنگ هشداری است که این حرکت از برکات وجود انقلاب اسلامی است.

وی در پایان سخنان خود به فتنه انگیزی دشمنان اسلام اشاره و عنوان کرد: همه اطمینان داریم که هدف اصلی دشمنان در عصر حاضر ایجاد شکاف در جهان اسلام و از بین بردن وحدت مسلمین است، لذا باید در همه حال و همه جا اتحاد و انسجام خود را در برابر دشمنان خدا و دین اسلام حفظ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha