پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الازهر

حوزه/ خطیب الازهر گفت: جهان در اضطراب و نا امنی است و سلاح های کشتار جمعی فقط علیه مسلمانان و امت محمد استفاده می شود و کافی است شما برای تایید این واقعیت به اوضاع سوریه و لیبی و یمن و عراق و توطئه های دشمنان علیه امت اسلام بنگرید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه خطیب نماز عید قربان در مسجد الازهر ضمن تاکید بر فضیلت و اهمیت روز عرفه تاکید کرد: در این روز خداوند هر مسلمانی را که حدود الهی را حفظ کرده باشد می آمرزد و در این روز رحمت خداوند بر مرد و زن مسلمان نازل می شود و روز آزادی از آتش جهنم است و وای به حال کسانی که در این روز از یاد خداوند غافل باشند.

خطیب الازهر ادامه داد: خدای متعال دین اسلام را برای تمام بشریت برگزیده و به ما دستور داده از سنت پیامبرش پیروی کنیم که این راه رستگاری است.

وی خاطر نشان کرد: اسلام به حقوق زنان احترام می گذارد و ظلم به آنها را روا نمی دارد.

این عالم دینی در پایان سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه و جهان گفت: جهان در اضطراب و نا امنی است و سلاح های کشتار جمعی فقط علیه مسلمانان و امت محمد استفاده می شود و کافی است شما برای تایید این واقعیت به اوضاع سوریه و لیبی و یمن و عراق و توطئه های دشمنان علیه امت اسلام بنگرید که امروز بر همه آشکار شده است و خداوند و پیامبرش از این جنایت ها راضی نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha