جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانی دفاع مقدس

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین بیش از ۴۰ برنامه در مدارس علمیه برنامه ریزی و اجرا می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: در آن دوران حماسه و ایثار، رزمندگان دلاور ما در جبهه های حق علیه باطل با توکل بر خدا و داشتن تقوا توانستند در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: در حوزه های علمیه سراسر کشور به خصوص حوزه علمیه قزوین جوانان رشید و شجاع با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به جبهه ها اعزام شده و علاوه بر اینکه برخی از این عزیزان فرماندهی گردان ها را برعهده داشتند، نقش تبلیغی خود را نیز انجام می دادند.ئخوشبختانه امروز هم روحانیون در عرصه های مختلف بصیرتی، عقیدتی، سازندگی و ... نقش تاثیر گذاری در کشور دارند.

حجت الاسلام مصطفایی به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه قزوین پرداخت و بیان کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیش از 40 برنامه در مدارس علمیه برنامه ریزی و اجرا می کند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه شهدای روحانی استان قزوین در هفته دفاع مقدس است.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: استان قزوین 110 شهید روحانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و وظیفه و رسالت مسئولین حوزه علمیه این است که بتوانیم ابعاد سبک زندگی این شهدای والا مقام  را به طلاب جوان و اقشار مختلف مردم بیشتر بشناسانیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای روحانی در استان، جشنواره ورزشی طلاب و اساتید مدارس علمیه، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، شب خاطره، رونمایی از کتاب هفته دفاع مقدس، دیدار با پیشکسوتان روحانی دوران دفاع مقدس، حضور در برنامه های مختلف صدا وسیمای مرکز قزوین، و...  خبرداد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha