پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: باید در جلسات برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ، روحانیون برکات وتاثیرات اصل ولایت را در جامعه تبیین نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، به مسئله ولایت و امامت پرداخت و گفت: ولایت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که تا امروز برای کشور ما برکات و تاثیرات مختلفی به همراه داشته است.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: باید در جلسات برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، روحانیون برکات و تاثیرات اصل ولایت را در جامعه تبیین نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در این چهل سال با انواع مختلف توطئه ها از سوی استکبارجهانی روبرو بوده که خوشبختانه با حضور رهبری با اقتدار و هوشمند، نتوانستند این نظام را به قول خودشان تغییر و یا ساقط نمایند.

مسئله غدیربرای نسل جوان بیان شود

حجت الاسلام قابل به فرارسیدن عید سعید غدیر خم پرداخت و اظهار کرد: همه ساله از این عید بزرگ به راحتی عبور می کنیم و فقط به دید و بازدید از سادات و همچنین برگزاری مراسم جشن اکتفا می کنیم، ولی متاسفانه به اصل این مسئله در جامعه پرداخته نشده است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: در اصل عید غدیر مسئله ولایت و همچنین جایگاه شخصیت حضرت علی عنوان شده که باید جایگاه ارزشمند حضرت علی (ع) و موضوع مهم ولایت برای همه آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان بیان شود.

استاد حوزه ودانشگاه به هجمه های ناجوانمردانه علیه ولایت پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمنان و استکبارجهانی امروز از طریق مختلف در شبکه های مجازی ، ماهواره ها و عوامل نفوذی و خائن اصل ولایت فقیه را مورد تهاجم خود قرار داده اند که باید هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha