پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم تودیع و معارف مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان

حوزه/ آیین تکریم و تودیع حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی و معارفه سرکار خانم محمدی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان، با حضور مدیر حوزه های خواهران کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، آیین تکریم و تودیع حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی و معارفه سرکار خانم محمدی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه علمیه خواهران و هیئت همراه و همچنین آیت الله جعفری، رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمان و جمعی از ائمه جمعه، موسسین و مدیران مدارس علمیه خواهران این استان برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمان در رابطه با وضعیت حوزه استان سخنرانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی و آرزوی توفیق برای خانم محمدی، به عناصر اصلی حوزه موفق و جایگاه بانوان در حفظ تمدن و نظام اسلامی پرداخت.

 بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه علمیه خواهران از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی مدیر سابق حوزه خواهران استان تقدیر کرد و سرکار خانم محمدی را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد..

در ادامه سرکار خانم محمدی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی به نقش و وظایف حوزه خواهران پرداخت و  سپس مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق حوزه خواهران استان، به جایگاه حوزه خواهران و برنامههای این حوزه پرداخت و خانم محمدی را به عنوان اولین بانوی مدیر استانی حوزه خواهران معرفی کرد.

در پایان، لوح و هدایایی به عنوان یادبود از طرف کارمندان این مدیریت و همچنین لوحی از طرف مدیران مدارس علمیه خواهران استان کرمان در راستای پاسداشت زحمات حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی در زمان مدیریتشان بر حوزه علمیه خواهران استان کرمان به وی تقدیم شد.

انتهای پیام./

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha