جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدموسی خادمی استاندار لرستان

حوزه/ خادمی، عشق و ارادت مردم لرستان به اهل بیت(ع) را مثال زدنی دانست و گفت: جوانان این دیار با عشق به اهل بیت علهم السلام در ۸ سال جنگ تحمیلی، در میادین فرهنگی و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام از جان خود گذشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، صبح امروز در شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی، در حسینیه ثارالله خرم آباد، با قدردانی از مسئولان برگزاری اجلاس، به وقایع روز 24 ذی الحجه اشاره کرد و گفت: مباهله سند حقانیت پیامبر (ص) و ائمه(علیهم السلام) است .

وی عشق و ارادت مردم لرستان به اهل بیت(ع) را مثال زدنی دانست و افزود: جوانان این دیار با عشق به اهل بیت علیهم السلام در 8 سال جنگ تحمیلی، در میادین فرهنگی و در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام از جان خود گذشتند .

خادمی برگزاری این اجلاس در لرستان را فرصتی مناسب برای نشان دادن آیین های عزاداری در لرستان دانست و اظهار کرد: مردم ولایتمدار این استان طی قرن های متمادی با برگزاری آگاهانه و با شعور آیین های عاشورا و تاسوعا نقش مهمی در زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) ایفا کرده اند .

گفتنی است، شانزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی که با حضور ۴۰۰ مهمان داخلی و خارجی از صبح امروز، به میزبانی استان لرستان و در حسینیه ثارالله خرم آباد آغاز به کار کرده است، تا فردا پنج شنبه ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha