جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 460757
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
خانم محمد بیگی

حوزه / مسئول گروه جهادی شهید حجت اسدی از برگزاری اردوی جهادی ویژه مناطق حاشیه نشین قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  دکتر فاطمه محمد بیگی در جلسه عصر امروز هماهنگی اردوی جهادی به مناطق حاشیه نشین شهرستان قزوین و روستا ها، گفت: این مانور به مدت سه روز و از ۱۵ تا ۱۷ شهریور ماه برگزار و در قالب آن خدمات رایگانی از جمله خدمات پزشکی، مامایی، مشاوره خانواده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغال زایی، فرهنگی وهنری، دندانپزشکی، بهداشت و سلامت، میزخدمت و عفاف و حجاب، نشست های سبک زندگی اسلامی، برگزاری دوره های بصیرتی، با هدف کمک رسانی به مردم بی بضاعت و افزایش رضایت آنها از سطح زندگی ارائه می شود.

وی اظهار کرد:  اردوهای سه روزه گروه جهادی شهید حجت اسدی ودر آستانه بازگشایی مدارس ،خرید لوازم التحریر وپوشاک به دانش آموزان بی بضاعت در این اردوی جهادی انجام خواهد شد..

مسئول گروه جهادی شهید حجت اسدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اردوی جهادی طلبه شهید حجت اسدی در شش ماهه اول سال توانسته با همکاری حوزه علمیه قزوین، سازمان بسیج خواهران، بنیاد حجاب و عفاف به روستاهای محروم اعزام شده و فعالیتهای ارزشمندی در خدمت رسانی به مردم انجام دهد.

 محمد بیگی بیان کرد: اعزام خواهران مبلغه و حضور این عزیزان در روستا ها می تواند برکات و تاثیرات زیادی داشته باشد، لذا گروه جهادی شهید حجت اسدی در این عرصه نیز برنامه هایی در دست اجرا دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha