پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر کمال اکبری

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما گفت: بی شک تقویت پیام رسان های داخلی در ارایه خدمات موجب ایجاد انگیزه و رغبت در میان مردم نسبت به آن ها می شود.

دکتر کمال اکبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که باید زمینه و انگیزه لازم برای حضور جدی مردم در پیام رسان های داخلی را فراهم کرد، اظهار داشت: باید بستر مناسب برای رقابت سالام بین پیام رسان ها بدون دخالت های سیاسی و امنیتی و دولتی فراهم شود و لذا بنده معتقدم با بستن تلگرام مشکلی حل نمی شود.

وی افزود: مردم باید احساس کنند که خواسته هایشان از طریق پیام رسان های داخلی به خوبی برآورده می شود تا با انگیزه لازم راغب به استفاده از آن ها شوند که در این خصوص نیاز به کار و تلاش مضاعف کاملاً احساس می شود.

عضو هیئت مدیره انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت: به جای این که ما انحصار برای پیام رسان های داخلی ایجاد نمائیم، باید زمینه رقابت درست و صحیح را بین آن ها مهیا کنیم و یک پیشنهاد و راهکار مناسب این است که دولت اعلام کند هر کس از پیام رسان داخلی استفاده می کند مطلقاً هزینه اش برای او رایگان است.

وی اضافه کرد: از سویی باید خود مدیران پیام رسان های داخلی به این نتیجه برسند که می توانند کار را تقویت کرده و باعث افزایش انگیزه مردم جهت مراجعه به این قبیل پیام رسان ها شوند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان اجتماعی کشور یادآور شد: در واقع بالابردن امکانات و دسترسی ها به پیام رسان های داخلی و این که از حیث اقتصادی، استفاده از آن ها به صرفه تر باشد، از جمله راهکارهای تقویت پیام رسان های داخلی است و گرنه در کار فرهنگی و رسانه ای با بستن و تعطیل کردن، مشکلی حل نمی شود.

 

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha