پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به این که هجمه ها و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته، تکلیف مسئولین هیئت ها سنگین تر است وباید جوانان را به سمت هیئت ها بیشتر جذب نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس نظری، در جمع مسئولین هیات های مذهبی استان قزوین ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت: رعايت نظم و انضباط، تدارک جلسه و مشورت، انتخاب سخنران و مداح و اطلاع رسانی  به موقع در مراسم ها و برنامه ها از ورسالت های اصلی مسئولین هیات های مذهبی است که باید بیش از همیشه مدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: مسئولان هيئت مذهبی بايد برای پيشبرد اهداف عاليه خود به اين موارد توجه داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مراقبت از تحريف ها، بدعت ها و خرافه ها، تقسیم کار و نظارت بر فعاليت اعضای هيئت، پرهيز از تفرقه از جمله وظايف مديريت فرهنگی مسئولان هيئت های مذهبی است.

حجت الاسلام نظری ادامه داد:  وظیفه روحانیت، هیئت های مذهبی و مداحان در تبلیغ و ترویج دین و معنویت در جامعه بسیار خطیر و حساس بوده و ما باید هرچه بیشتر از فرصت گرانبهای انقلاب اسلامی برای گسترش آموزه های دینی بهره مند شویم.

وی اظهار کرد:  اقامه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین درس عاشورا برای زندگی امروزی ما است و  امام حسین(ع) برای به پا داشتن این فریضه الهی مهم، نهضت خود را به سرانجام رساندند و جان خود را در این راه فدای اسلام کردند.

استاد حوزه ودانشگاه خاطرنشان کرد:  حفظ وحدت در هیئت های مذهبی در اولویت باشد و هیئات باید بتوانند به نوعی همکاری نزدیک و مشترک بین خود برقرار کنند به شکلی که انگار یک هیئت واحد هستند.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد:  نباید برخی رقابت های کاذب در هیئات ها  راه پیدا نماید وامروز باید کند مداحان و هیئت امناء در مسیر خدمت به امام حسین(ع) قدم نهاده اند و مجالس محرم باید بدون آلایش باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به این که  هجمه ها و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته، تکلیف مسئولین هیئت ها سنگین تر است وباید جوانان  را به سمت هیئت ها بیشتر جذب نمایند.

حجت الاسلام نظری اظهار کرد: ۲۳۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان دایر خواهد بود که از این تعداد ۴۵۰ هیئت در شهرستان قزوین فعالیت می‌کنند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha