جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله اشرفی شاهرودی

حوزه/ حضرات آیات سیستانی و فیاض از مراجع تقلید نجف در پیام هایی درگذشت مرحوم آیت الله اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرات آیات سیستانی و فیاض از مراجع تقلید نجف در پیام هایی درگذشت مرحوم آیت الله اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند.

بر این اساس در پیام حضرت آیت الله سیستانی خطاب به آیه الله آقای حاج شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی اخوی آن عالم ربانی آمده است: آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند، و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند.

آیت الله سیستانی خاطرنشان کردند: فقدان آن عالم جلیل القدر را به جنابعالی و دیگر بستگان محترمشان، به خصوص جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد و دامت تأیبداته و به حوزه علمیه شاهرود و مردم شریف این شهر تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.

همچنین حضرت آیت الله فیاض در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله اشرفی شاهرودی بیان داشتند: ایشان عمر پربرکت خود را جهت تعلم و تعلیم در حوزات علمیه ی نجف اشرف و قم سپری کردند، و ضمن رسیدن به کمالات معنوی از خدمت طلاب علوم دینی، و ترویج و تدریس علوم اهل بیت علیهم السلام دریغ نورزیدند و در آخر ندای ملکوتی را لبیک گفته به رفیق أعلی پیوستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha