جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تشییع یپکر شش شهید گمنام در قم

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: پیکر یازده شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در بارگاه رضوی تشییع می‏‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»‌ از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، اظهار داشت: پیکر مطهر ۹ شهید گمنام دفاع مقدس به همراه دو شهید مدافع حرم مجتبی واعظی و سیدنصرالله حسینی که طی تفحص‏‌های جدید در مناطق سوریه شناسایی شدند، روز دوشنبه ۲۶ شهریور در حرم امام رضا(ع( تشییع خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مراسم تشییع این شهیدان ساعت ۱۷ از مقابل مسجد بناها واقع در خیابان خسروی آغاز می‏‌شود، تصریح کرد: پس از تشییع پیکر این شهیدان همه زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی مشرف می‏‌شوند تا در برنامه وداع با شهدا شرکت کنند.

وی افزود: مراسم وداع با شهدای گمنام و مدافع حرم، تحت عنوان «شبی با شهدا» دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان در حرم مطهر رضوی برگزار می‏‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت‏‌الله سیداحمد خاتمی به ایراد سخنرانی و در ادامه حاج‏احمد واعظی به مدیحه‌‏سرایی و روضه‏‌خوانی می‏‌پردازد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: پیکر شهیدان لشکر فاطمیون پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت ‏رضا(ع) مشهد مقدس در جوار همرزمان شهیدشان آرام خواهند گرفت و شهدای گمنام نیز در مشهد و چند شهر خراسان رضوی به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha