پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تسلیت مدیر حوزه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی در پیامی درگذشت روحانی جوان انقلابی، حجت الاسلام تولایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی درگذشت روحانی جوان انقلابی، حجت الاسلام تولایی را تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال مسئلت کرد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت روحانی جوان و انقلابی، حجت الاسلام محمد تولایی موجب تاثر و تالم گردید. گرچه تلاش پزشکان و پیگیری مسئولان حوزوی برای بهبود و درمان این طلبه انقلابی با همه امکانات انجام گردید، اما مشیت الهی بر این قرار گرفت که این عزیز به لقاء الله پیوسته و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی مهمان حضرت اباعبدالله(ع) گردد.

بی تردید، روحانیت شیعه، محور اصلی بسیاری از تحولات تاریخی گردیده و افتخارات کم نظیری آفریده که دَوان تاریخ و دیوان حاکم ظلمت‌ها را سراسیمه و هراسان نموده و مواضع ضد استعماری و بیگانه ستیز روحانیت، هرگز در طول تاریخ به خاموشی و سردی نگراییده است، و امروزه نیز حوزه های انقلابی راه خلف صالح خود را در پیش گرفته و در مسیر اعتلای پرچم اسلام و تبلیغ آموزه های اهل بیت(ع) قدم بر می‌دارند.

اکنون در فصل حاکمیت روح عاشورایی و در زمانه یادمان «دهم محرم» به سوگ عزیز از دست رفته، محمد تولایی نشسته که در کسوت روحانیت و در جبهه فرهنگی دین به تبلیغ اندیشه های اسلامی مشغول بوده است و در یک سوء قصد ناجوانمردانه از پای در آمده و در زمره افتخار آفرینان حوزه علمیه قرار گرفت.

اینجانب در گذشت این عزیز از دست رفته را به جامعه روحانیت، امت حزب الله و به ویژه خانواده وی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان
97/6/27

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha