پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار جمیری

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: آمریکایی‌ها امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند و همه می‌دانیم که شرایط رژیم صهیونیستی بسیار سخت‌تر و دشوارتر از آن دوران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه این هفته یادآور خاطرات بسیار شیرین مردم عزیز ما و رزم بی‌امان آن‌ها است گفت: سال ها قبل در چنین روزی رژیم بعثی عراق با پشتیبانی استکبار جهانی به شکل ناجوانمردانه ای کودکانی که در حال رفتن به مدرسه بودند را مورد حمله قرار داد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته جهاد، مقاومت، ایثار، شهادت، پایداری و در یک کلام هفته همه خوبی‌ها و بزرگی‌های یک ملت قهرمان است تصریح کرد: دشمنان آمده بودند که خاورمیانه را صد درصد آمریکایی و این مرز و بوم را چپاول کنند.

این مقام مسئول نظامی افزود: اما ملت قهرمان ما در برابر همه‌ی استکبار جهانی و همان‌هایی که آمده بودند انقلاب اسلامی ما را متوقف کنند و رژیم صهوینستی را در منطقه تثبیت کنند ایستاد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امروز همه می‌دانیم که شرایط رژیم صهیونیستی بسیار سخت‌تر و دشوارتر از آن دوران است اظهار داشت: آمریکایی‌ها امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند و خاورمیانه یک خاورمیانه اسلامی است و خوشبختانه دشمن به اهداف شومش در این سال ها نتوانسته دست یابد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha