چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
 سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: کسانی که به دنبال سازش و یا سکوت در برابر نظام استکباری هستند، در خط و جبهه یزیدی عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با بیان این که چنین رژه ها و رزمایش هایی از سوی نیروهای مسلح خدوم و مخلص ما ، جلوه ای از انتظار فرج حضرت حجت بن الحسن(عج) است، ابراز داشت: امت و ملت ما امتی منتظر و دارای میراثی بزرگ همچون عاشوراست و لذا حضور در این مراسم ها و حرکت در این خط و دستگاه مقدس ، خود جزو ارزشمندترین عبادت ها به شمار می رود.

وی همچنین افزود: بی شک در دوران غیبت نیز باید برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) دعا ‌کنیم و هم با تقویت نظامی خودمان، دشمنان را در هراس بیاندازیم و کاری ‌کنیم که آن ها فکر ضربه زدن به نظام اسلامی را از سر بیرون کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه رزمایش های امروز جهت آمادگی مومنان برای زمان ظهور امام زمان(عج) و تنها نماندن ایشان است، بیان داشت: عزاداری های مومنان در دهه محرم امسال به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورا به خوبی نشان داد که اگر این امت در روز عاشورا حضور داشت نمی گذاشت سیدالشهدا(ع) و اهل بیت و یاران باوفایش این گونه مظلومانه به شهادت برسند.

وی افزود: حضرت اباعبدالله(ع) با قیام عاشورایی خود، دو جبهه حق و باطل را در جهان به نمایش گذاشت و خط سومی در کار نبود؛ آن‌هایی که در اندیشه خط سازش و خط سکوت در برابر دشمنان و مستکبران هستند، بدانند که در خط و جبهه یزیدی حرکت می‌کنند و در مقابل خط و جبهه حسینی با اطمینان به یاری حجت خدا می‌رود و از عده و امکانات دشمن نمی هراسد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی همچنین با بیان این که کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزید هستند، گفت: امروز که دنیا اقتدار کشورمان را می‌بیند و سران کشورهای قدرتمند آرزوی ملاقات با ما را دارند اما نه مسئولانکشورمان چنین اجازه ای دارند و نه مردم به آن‌ها چنین اجازه ای می‌دهند که ما با دشمن مذاکره کنیم و لذا این آرزو را به دل ترامپ خواهیم گذاشت.

وی افزود: ما به خوبی قدر اقتدار کشورمان و نیروهای مسلح را می‌دانیم و در برابر دشمن با اقتدار ایستاده ایم و برای زمینه سازی دولت مهدوی همه تلاش خود را می کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha