جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پودر مشکوک سفید رنگی به مرکز اسلامی نیولندن فرستاده شده است

حوزه/ ارسال پودر مشکوکی همراه با نامه اهانت آمیز به اسلام به مرکز اسلامی شهر نیولندن در کنتیکت، نگرانی هایی را در جامعه اسلامی برانگیخت و پلیس تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از fox61، نامه ای حاوی پودر مشکوک به  مرکز اسلامی شهر نیولندن در ایالت کنتیکت در آمریکا باعث بروز تشویش و نگرانی در میان اعضای جامعه اسلامی شده است.

پلیس تحقیقاتش را در خصوص این جرم نفرت محور آغاز کرده است. پودر سفید مشکوکی که ساعات آغازین روز جمعه در یک پاکت پستی به مرکز اسلامی ارسال شده بود، برای تحقیقات بیشتر به آزمایشگاه فرستاده شده است.

 پلیس می گوید یک مرد 43 ساله در معرض این پودر قرار گرفته اما آسیبی ندیده است. وی سرایدار مسجد بوده که صبح جمعه نامه را باز کرده است و تنها کسی که در معرض ان قرار گرفته است. تاکنون هیچ بیماری در ارتباط با مواد داخل بسته پستی گزارش نشده است، در عین حال خیابان خارج از مرکز به مدت سه ساعت بسته بود و مقامات نظامی از جمله اف بی آی و پلیس محلی و ایالتی در رابطه با این واقعه تحقیقاتشان را آغاز کردند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در کنتیکت نیز اعلام کرده نامه ای که به مرکز اسلامی فرستاده شده حاوی پودر سفیدی بوده و مطالب اهانت آمیز و ناراحت کننده ای علیه اسلام در آن وجود داشته است. این سازمان حقوق مدنی مسلمانان خواستار تقویت امنیت مساجد و مراکز اسلامی در ایالات متحده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha