پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه

حوزه/ حادثه تروریستی اهواز حاصل عداوت مثلث شوم شرارت و جنایت (آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی) است که با حمایت‌های آشکار و غیرآشکار خود از عوامل و گروهک‌های تروریستی داعشی و آشکارشدن شکست‌های پیاپی آنان درسوریه، لبنان، یمن و عراق توسط نیروهای مقاومت، رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و تصریح کرد: به دنبال شکست‌های پی‌درپی دشمنان انقلاب و مزدوران آل سعود از جبهه مقاومت، همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، شاهد اقدام شنیع و جنایتکارانه تروریست هاي تكفيري در اهواز بوديم.

این بیانیه می افزاید: اين امر حکایت از اهداف شوم و اتحاد آنان با شیطان بزرگ دارد كه موجب مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان، سربازان، بسیجیان و پاسداران دلاور خوزستان شد؛ واقعه تاثرانگیزي كه قلب جهان اسلام و مردم عزادار حسینی را جریحه دار کرد.

این مدرسه در بیانیه خود شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از هموطنان در حمله تروریستی را بیانگر حقارت استکبار جهانی و گروهک‌ ها دانسته و خاطرنشان کرده است: اين مصيبت را به ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت عرض نموده و ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه جانبه با خانواده های شهیدان و مجروحان از درگاه خداوند متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه علوّ درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارد.

در این بیانیه اشاره شده که قطعا حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی شان در چنین حملاتی مسئول اند و تنها تسكين آلام ملت فهيم ايران، شناسايي سريع و برخورد قاطع و کوبنده با عاملین این جنایت پلید خواهد بود.

بیانیه مذکور می افزاید: این اقدام حاصل عداوت مثلث شوم شرارت و جنایت (آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی) است که با حمایت‌های آشکار و غیرآشکار خود از عوامل و گروهک‌های تروریستی داعشی و آشکارشدن شکست‌های پیاپی آنان درسوریه، لبنان، یمن و عراق توسط نیروهای مقاومت، رقم خورده است.

در پایان بیانیه آمده است: نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، با این جنایت وحشیانه و کشتار مردم بی گناه و کودکان آسیب نمی بیند، بلکه بر میزان رشد و آگاهی و هوشیاری و بصیرت و روحیه انقلابی و وحدت و برادری مردم افزوده می شود و مردم تلاش نیروهای حافظ امنیت و مدافعان حرم را بيش از پيش ارج مي نهند و نيرنگ های دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و همبستگی و همدلی بیشتر مردم خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha